Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

„Fotografie stulecia” – konkurs fotograficzny

30.06

Regulamin konkursu fotograficznego „Fotografie stulecia” o nagrodę dyrektora szkoły

I. Przepisy ogólne

  1. Organizatorem konkursu fotograficznego „Fotografie stulecia” jest Dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Wągrowcu.
  2. Tematem Konkursu jest fotografia wykonywana przez uczniów szkoły w dwóch kategoriach:

Kategoria 1 –Tryptyk –sekwencje wydarzeń szkolnych (100- lecie w 3 zdjęciach),

Kategoria 2 – Uchwycić ruch z wydarzeń szkolnych.

  1. W konkursie mogą brać udział uczniowie uczęszczający do ZS nr1 w Wągrowcu.
  2. Udział w Konkursie jest bezpłatny.
  3. Celem konkursu jest podkreślenie udziału uczniów w życiu szkoły.
  4. Nadesłanie prac na Konkurs oznacza akceptację warunków jego przeprowadzenia, wyrażonych w niniejszym regulaminie.

II. Przepisy dotyczące prac

  1. Każdy uczestnik może zgłosić fotografie wykonane aparatem fotograficznym bądź telefonem komórkowym w formacie jpeg rozmiar minimalny 2060×3080 pikseli ( 6,1 w mega pikselach).
  2. Każdy uczestnik może brać udział w jednej kategorii.
  3. Fotografie powinny być wykonywane samodzielnie, muszą być pracami autorskimi.
  4. Zgłaszanie zdjęć do Konkursu odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mailowy konkurs100leciezs1@gmail.comz dopiskiem wybranej kategorii oraz imieniem i nazwiskiem autora oraz klasą.
  5. Konkursowe prace mogą być wykonane w dowolnej technice, jednak do Konkursu przesłać je można tylko w formie plików cyfrowych, zgodnie z parametrami: fotografie muszą być zapisane w formacie plików JPEG. Zgłoszone fotografie mogą być uprzednio poddane obróbce graficznej.
  6. Zgłoszenie prac na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem, iż osoba nadsyłająca:
  •  jest autorem/autorką załączonych zdjęć oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, związane z nadesłanymi fotografiami, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu; kwestie związane z ochroną wizerunku zostały uregulowane z osobami fotografowanymi, a osoby sportretowane wyrażają zgodę na ich publikowanie, również dla celów określonych w regulaminie Konkursu,
  •  przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu,
  • wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów przeprowadzenia konkursu i przekazania nagród zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.

III. Terminarz

  1. Konkurs rozpoczyna się od stycznia 2020 r.
  2. Termin nadsyłania prac mija 30 czerwca 2020 r. Fotografie nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
  3. Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji.
  4. Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni przez Organizatora o przyznanych nagrodach drogą mailową.
  5. Wyniki Konkursu zostaną oficjalnie podane na stronie szkoły www.giganci.pl

 

Szczegóły

Data:
30.06
Wydarzenie kategorie:
, , ,