Konkurs na logo kampanii społecznej „Drugie życie”

Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Konkurs na logo kampanii społecznej „Drugie życie”

25.11.2020

Ogłaszamy konkurs kampanii społecznej „Drugie życie” upowszechniającej wiedzę o transplantacji i promującą oświadczenia woli. Organizatorem tego przedsięwzięcia jest firma FreseniusMedicalCare Polska SA.

Przedmiotem konkursu jest opracowanie znaku graficznego, czyli logo kampanii „Drugie życie”, który będzie wykorzystywany jako symbol identyfikujący kampanię oraz jako znak umieszczany m. in. na materiałach promocyjnych i informacyjnych organizatora.

Technika wykonania logo jest dowolna. Organizatorzy nie wymagają użycia profesjonalnych programów. Może więc to być grafika komputerowa, ale jednocześnie szkic, rysunek – w tym przypadku nie ma ograniczeń. Po wyborze najlepszej propozycji zwycięski logotyp zostanie poddany profesjonalnej obróbce graficznej.

Zwycięska szkoła, która zgłosi najlepsze logo, otrzyma nagrodę specjalną – czek charytatywny o wartości 2000 zł, do przekazania na wybrany cel dobroczynny. Dodatkowo, wybrany logotyp będzie inspiracją do stworzenia końcowego logo akcji.

Praca konkursowa może być wykonana przez uczestnika indywidualnie lub w kilkuosobowej grupie. Nowe logo kampanii musi spełniać następujące warunki:

  • działać jako symbol,
  • zawierać znak graficzny,
  • zawierać nazwę kampanii (Drugie życie) i nazwę Organizatora kampanii (FreseniusMedicalCare Polska SA),
  • uwzględniać charakter kampanii,
  • być łatwa do rozpoznawania, zapamiętywania i powielania.

Każdą pracę konkursową należy oznaczyć danymi: nazwą szkoły, z której praca pochodzi, adresem korespondencyjnym oraz danymi autora. Prace konkursowe należy dostarczyć w wersji elektronicznej (plik jpg, png lub pdf) do 25 listopada 2020 roku na adres email: maczynskapaulina@wp.pl.

Details

Date:
25.11.2020
Event Categories:
, , , ,