
Regulamin konkursu fotograficznego „Fotografie stulecia” o nagrodę dyrektora szkoły
I. Przepisy ogólne
- Organizatorem konkursu fotograficznego „Fotografie stulecia” jest Dyrektor Zespołu Szkół nr 1 w Wągrowcu.
- Tematem Konkursu jest fotografia wykonywana przez uczniów szkoły w dwóch kategoriach:
Kategoria 1 –Tryptyk –sekwencje wydarzeń szkolnych (100- lecie w 3 zdjęciach),
Kategoria 2 – Uchwycić ruch z wydarzeń szkolnych.
- W konkursie mogą brać udział uczniowie uczęszczający do ZS nr1 w Wągrowcu.
- Udział w Konkursie jest bezpłatny.
- Celem konkursu jest podkreślenie udziału uczniów w życiu szkoły.
- Nadesłanie prac na Konkurs oznacza akceptację warunków jego przeprowadzenia, wyrażonych w niniejszym regulaminie.
II. Przepisy dotyczące prac
- Każdy uczestnik może zgłosić fotografie wykonane aparatem fotograficznym bądź telefonem komórkowym w formacie jpeg rozmiar minimalny 2060×3080 pikseli ( 6,1 w mega pikselach).
- Każdy uczestnik może brać udział w jednej kategorii.
- Fotografie powinny być wykonywane samodzielnie, muszą być pracami autorskimi.
- Zgłaszanie zdjęć do Konkursu odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mailowy konkurs100leciezs1@gmail.comz dopiskiem wybranej kategorii oraz imieniem i nazwiskiem autora oraz klasą.
- Konkursowe prace mogą być wykonane w dowolnej technice, jednak do Konkursu przesłać je można tylko w formie plików cyfrowych, zgodnie z parametrami: fotografie muszą być zapisane w formacie plików JPEG. Zgłoszone fotografie mogą być uprzednio poddane obróbce graficznej.
- Zgłoszenie prac na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem, iż osoba nadsyłająca:
- jest autorem/autorką załączonych zdjęć oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, związane z nadesłanymi fotografiami, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu; kwestie związane z ochroną wizerunku zostały uregulowane z osobami fotografowanymi, a osoby sportretowane wyrażają zgodę na ich publikowanie, również dla celów określonych w regulaminie Konkursu,
- przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów przeprowadzenia konkursu i przekazania nagród zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
III. Terminarz
- Konkurs rozpoczyna się od stycznia 2020 r.
- Termin nadsyłania prac mija 30 czerwca 2020 r. Fotografie nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
- Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji.
- Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni przez Organizatora o przyznanych nagrodach drogą mailową.
- Wyniki Konkursu zostaną oficjalnie podane na stronie szkoły www.giganci.pl