Regulamin konkursu fotograficznego
Świąteczno-noworoczny Malowany światłami
Przepisy ogólne
- Organizatorem konkursu fotograficznego Zespołu Szkół nr 1 w Wągrowcu
- Tematem Konkursu jest fotografia „Świąteczno-noworoczna malowana światłami”
- W konkursie mogą brać udział uczniowie uczęszczający do ZS nr1 w Wągrowcu
- Udział w Konkursie jest bezpłatny.
- Celem konkursu jest zarejestrowanie zdjęć z długim czasem naświetlania oraz ukazanie magiczności świąt malowanych światłem
- Nadesłanie prac na Konkurs oznacza akceptację warunków jego przeprowadzenia, wyrażonych w niniejszym regulaminie.
Przepisy dotyczące prac
- Każdy uczestnik może zgłosić jedną fotografię wykonaną aparatem fotograficznym bądź telefonem komórkowym w formacie jpeg. Dłuższy bok zdjęcia powinien mieć nie mniej niż 2400 pixeli. Minimalna rozdzielczość zdjęcia musi wynosić 300 dpi
- Fotografia powinna być wykonywane samodzielnie, muszą być pracami autorskimi.
- Zgłaszanie zdjęcia do Konkursu odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną na adres e-mailowy paulina.pankowska@giganci.pl z dopiskiem imienia i nazwiska autora oraz klasą.
- Konkursowe prace mogą być wykonane w dowolnej technice, jednak do Konkursu przesłać je można tylko w formie plików cyfrowych, zgodnie z parametrami: fotografie muszą być zapisane w formacie plików JPEG. Zgłoszone fotografie mogą być uprzednio poddane obróbce graficznej.
- Zgłoszenie prac na Konkurs jest równoznaczne z oświadczeniem, iż osoba nadsyłająca:
- jest autorem/autorką załączonych zdjęć oraz przyjmuje na siebie wszelkie roszczenia jakiejkolwiek natury, związane z nadesłanymi fotografiami, które osoby trzecie mogłyby kierować przeciwko organizatorom Konkursu; kwestie związane z ochroną wizerunku zostały uregulowane z osobami fotografowanymi, a osoby sportretowane wyrażają zgodę na ich publikowanie, również dla celów określonych w regulaminie Konkursu,
- przyjmuje warunki Regulaminu Konkursu,
- wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla celów przeprowadzenia konkursu i przekazania nagród zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych,
Terminarz
- Konkurs rozpoczyna się od 06 grudnia 2023.
- Termin nadsyłania prac mija 02 stycznia 2024r. Fotografie nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
- Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji.
- Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni przez Organizatora o przyznanych nagrodach drogą mailową.
- Wyniki Konkursu zostaną oficjalnie podane na stronie szkoły www.giganci.pl na facebooku szkolnym oraz Instagramie szkolnym